Белорусский троллейбус

Аватара пользователя
IKS
Сообщения: 817
Зарегистрирован: 28 мар 2009, 12:13
Откуда: Минск
Контактная информация:

Сообщение IKS » 17 сен 2009, 01:31

есть другой, там нас много http://forum.esmasoft.com/viewforum.php?f=12

УРИЦКИЙ
Сообщения: 10
Зарегистрирован: 28 мар 2009, 12:35
Откуда: Брест, Минск, Белоруссия
Контактная информация:

Сообщение УРИЦКИЙ » 19 сен 2009, 22:40

Сегодня в течение дня увидел несколько троллейбусов. На трафаретах не "База ОПС", а "СК Виктория".
видно переименовывали ДП, а я и не в курсах

Аватара пользователя
IKS
Сообщения: 817
Зарегистрирован: 28 мар 2009, 12:13
Откуда: Минск
Контактная информация:

Сообщение IKS » 20 сен 2009, 00:12

Вот кстати да, я в комментах спрашивал.

УРИЦКИЙ
Сообщения: 10
Зарегистрирован: 28 мар 2009, 12:35
Откуда: Брест, Минск, Белоруссия
Контактная информация:

Сообщение УРИЦКИЙ » 23 окт 2009, 19:44

на Минск-сортировочном 17-го видел зелёный 420-й, стрёмный он какойта.

Bombik
Сообщения: 31
Зарегистрирован: 28 мар 2009, 12:13

Сообщение Bombik » 15 дек 2009, 19:19

У Віцебску адмянілі больш за 100 аўтобусных рэйсаў, скараціўшы колькасьць аўтобусаў на ўсіх маршрутах. Такім чынам аўтапарк № 1 спрабуе эканоміць сродкі.
Паводле адміністрацыі віцебскага аўтапарку № 1, адмена прыкладна 8-мі адсоткаў рэйсаў выклікана тым, што прадпрыемства стратнае. Праезд у гарадзкім грамадзкім транспарце каштуе 500 рублёў, і гэты кошт не падвышаўся ўжо два гады, бо не дазваляе Міністэрства эканомікі. Субсыдыі з абласнога і гарадзкога бюджэтаў штогод скарачаюцца, і да канца году сродкаў на паліва, запчасткі, рамонт і заробкі работнікам не хапае.

Таму было вырашана зэканоміць перадусім на паліве — не выпраўляць у рэйсы пэўную колькасьць аўтобусаў. У поўным аб’ёме аўтобусныя перавозкі па горадзе будуць ажыцьцяўляцца толькі зранку і ўвечары, у так званыя “гадзіны пік”. Цягам дня і пасьля 19-й гадзіны транспарту давядзецца чакаць даўжэй.

Да такіх самых захадаў гатовы і віцебскі трамвайна-тралейбусны парк. Хоць гэта больш эканамічны транспарт, пасажырскія перавозкі стратныя і там.

Адмыслоўцы падлічылі, што ў Віцебску квіток на праезд павінен каштаваць сама меней 1000 рублёў, каб хаця б пакрыць выдаткі — пра якія-кольвек прыбыткі гаворка ўжо не ідзе. Але ў Міністэрстве эканомікі лічаць, што такія кошты на праезд жыхары Віцебску “не пацягнуць” і грамадзкі транспарт стане яшчэ больш стратным.

http://www.svaboda.org/content/article/1904337.html

Короткий перевод. Недавно автобусный парк сократил более 100 рейсов, по причине недостачи денег на ремонт и закупку топлива. Съэкономить пришлось на топливе. Теперь к такой мере готовится и ВТТУ. Стоимость проезда должна стоить 1000 рублей, но из-за дороговизны проезда ОТ может стать ещё убыточней.
Ikarus - СИЛА!

Ответить